Uslovi iznajmljivanja
Neke od uslova smo, na žalost, morali da uvedemo poučeni ne tako lepim iskustvom nekih gostiju, prevashodno rezervacijama pa otkazivanjem u zadnjem trenutku zbog raznoraznih razloga.
Zato smo morali da ih uvedemo i u daljem tekstu možete da ih pročitate.
1. Sve rezervacije se plaćaju unapred (minimum 5000 rsd) putem bankovnog transfera. (račun vam šaljemo nakon dogovora oko termina i smeštaja)
Plaćanje rezervacije služi da bi i vi i mi bili sigurni da je rezervacija vaša i da niko ne može da „upadne“ u vaš rezervisani termin.
Ukoliko rezervacija nije plaćena smatra se da je apartman slobodan za sledeću rezervaciju, po principu ko pre plati njegov je.
2. Ako iz bilo kog razloga odustanete od termina, iznos rezervacije ne vraćamo! Platili ste čuvanje smeštaja!
3. Ukoliko želite da promenite termin nakon što je on potvrđen uplatom rezervacije, možete to učiniti u konsultaciji sa nama, ali je moguće da cena smeštaja neće biti ista (ako rezervišete termin u nekom promo periodu gde su cene snižene, u nekom drugom terminu gde promo paket ne važi plaćate punu cenu).
4. Ukoliko ste stigli u smeštaj, smestili se, imate rezervaciju od npr. 4 noći, a posle 2 noći se desi nešto što niste planirali i morate da idete (obaveze na poslu, smrtni slučaj itd.) ne vraćamo iznos za ostali period rezervacije, zaista nije do nas to što morate da idete, neko drugi je mogao da bude na vašem mestu 4 dana i plati punu cenu. Nadamo se da razumete situaciju.
Plaćanje smeštaja je po dolasku.
Pogledate smeštaj, ukoliko je to ono što ste rezervisali, a sigurno jeste jer su nam sve fotografije i snimci autentični, od smeštaja koji izdajemo, plaćate odmah za sve dane koliko ste rezervisali, i još jednom napominjemo, ukoliko morate iz nekog razloga da se vratite kući pre isteka termina zaista nije do nas, nema povraćaja novca.
Verujemo da poznajete osnovni red i kulturu i da vam je sve jasno!
5. Ukoliko se pojave okolnosti koje nam ne dozvoljavaju da vam pružimo uslugu, možemo otkazati vašu rezervaciju i vratiti vam pun iznos.
6. Gosti su odgovorni za svaki materijalni gubitak ili oštećenje u apartmanu. Ukoliko dođe do ovakvog događaja, gosti su dužni da nadoknade štetu.
7. Gosti su dužni da poštuju kućni red u apartmanu od 22h do 9h.
8. Gosti su dužni da poštuju opšte higijenske standarde i da ne stvaraju buku koja bi mogla da uznemiri ostale goste ili komšije.
9. U apartmanu je zabranjeno pušenje.
10. Ukoliko se ne poštuju ovlašćenja i uslovi korišćenja apartmana, mi zadržavamo pravo da tražimo od gosta da napusti apartman, bez povraćaja novca.